250 persones a l’acte de presentació de la selecció de personal del nou hotel de Vallromanes

La sessió, celebrada al Casal, va ser organitzada per l’Ajuntament i l’hotel Mas Salagros.

La sessió, celebrada al Casal, va ser organitzada per l’Ajuntament i l’hotel Mas Salagros.

Al voltant de 250 persones van assistir divendres 30 de gener a l’acte de presentació del procés de selecció de personal per al nou hotel de Vallromanes, Mas Salagros, que obrirà les portes al maig. La sessió, celebrada al Casal, va ser organitzada per l’Ajuntament i l’hotel Mas Salagros

Durant la presentació, es va explicar el projecte del nou hotel, els perfils professionals que es necessiten cobrir i els requisits formatius i laborals per optar a aquestes places. Els assistents van poder lliurar el currículum.

L’alcalde, David Ricart, i la primera tinent d’alcalde, Mariluz Muñoz, van mostrar la seva satisfacció per l’acord entre l’Ajuntament i els promotors de l’hotel per donar prioritat en la selecció als vallromanins i vallromanines. El Consistori va mostrar la seva predisposició a col·laborar en la formació d’idiomes per als veïns del municipi en cas que ho requereixi la contractació.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *