“Quan l’actual equip de govern va fer una gran aposta municipalitzant el complex esportiu no va tenir en compte ni les despeses d’un equipament d’aquestes característiques ni que el paguem entre tots.

Sovint es fan ofertes per a nous usuaris per tal de fer front al dèficit, però la realitat és que aquesta estratègia genera un complex massificat, on les classes estan saturades i els usuaris no tenen espai per nedar a la piscina. A més aquestes ofertes beneficien els usuaris que no són del poble, perquè els veïns acabem pagant el doble: d’una banda els impostos i de l’altra també la quota, així que realment aquestes ofertes no són per a nosaltres, ja que encara que visquis a Montornès no tens cap tipus de descompte i pagues el mateix que un usuari d’un altre municipi.

Encara que visquis a Montornès no tens cap tipus de descompte
i pagues el mateix que un usuari d’un altre municipi.

A l’hora de posar un queixa, tot són dificultats, que si per escrit, que in- dividual, en grup… I al final tot plegat per no res. Un cop has estat capaç de fer la teva queixa, veus passar els dies i els mesos sense obtenir-ne una resposta.

Els incompliments són també moneda habitual de canvi, a la reunió informativa de principi de curs de natació dels infants, els pares i mares es van queixar del fred que fa al passadís de comunicació entre la piscina i els vestuaris. La directora del complex va explicar que a finals del primer trimestre posarien unes portes a l’entrada d’aquest passadís perquè infants i usuaris no tinguessin aquest contrast de temperatures, a hores d’ara, aquestes portes encara no hi són”.

Grup Municipal del PSC de Montornès

2 Responses

  1. Josep M.

    Sincerament, crec que el servei estava molt millor quan era privat. Municipalitzar-lo ha anat en detriment de la qualitat per als usuaris.

    Respon
  2. Toni

    Estava millor abans. He estat a punt d’esborrar-me moltes vegades i crec que ho acabaré fent.

    Respon

Leave a Reply

Your email address will not be published.