L’Ajuntament de Montornès obre una nova via de comunicació amb els ciutadans

L’Ajuntament al mòbil amb la nova App. (Foto: Ajuntament)

L’Ajuntament de Montornès ha posat a disposició de la ciutadania l’App Montornès, una aplicació per a dispositius mòbils que obre una nova via de comunicació i interacció amb el veïnat. Una de les novetats més destacades és un mòdul que permet reportar incidències de forma instantània amb localització geogràfica.

La nova App Montornès disposa d’un apartat de notícies i un altre d’agenda per poder estar al dia de l’actualitat local. També hi ha un sistema d’avisos que permetrà a les persones que disposin de l’app rebre notificacions sobre qüestions d’interès.

La nova aplicació permet reportar incidències de forma
instantània amb localització geogràfica.

La prestació interactiva més destacada és un mòdul que permet reportar a l’Ajuntament incidències relacionades, per exemple, amb el manteniment de la via pública, els equipaments municipals, medi ambient, circulació, salut i consum, cultura, ensenyament, etc.

La comunicació de les incidències es pot acompanyar amb una fotografia i localitzar geogràficament ja sigui de forma manual o amb la prestació gps del mateix dispositiu mòbil. En el mateix moment l’usuari rebrà la notificació i un correu de confirmació que la seva incidència ha arribat a l’Ajuntament. De la mateixa manera, rebrà una notificació tan bon punt la incidència s’hagi pogut resoldre.

L’app està disponible per a les plataformes Android i iOS a través de Google Play i App Store.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *