Mollet aposta pel consum responsable

L’Ajuntament de Mollet del Vallès, a través de la regidoria de Consum, duu a terme un seguit d’activitats per tal de sensibilitzar a la població per un consum responsable. Així mateix, l’Oficina Municipal d’Informació als Consumidors (OMIC) atén a tota la ciutadania oferint informació, assessorament i la possibilitat de reclamar.  

L’Ajuntament de Mollet del Vallès, a través de la regidoria de Consum, segueix duent a terme un seguit d’activitats per tal d’assessorar a la ciutadania sobre quins són els seus drets i els seus deures com a consumidors i sensibilitzar-los perquè practiquin un consum responsable.

Així, aquest mes d’octubre, amb la col·laboració de la Diputació, s’han realitzat diverses activitats adreçades a potenciar un tipus de consum que sigui reflexiu, responsable i sostenible.

En aquesta línia, les escoles del Bosc i Sant Vicenç, han acollit 6 sessions d’una xerrada adreçada al cicle superior de Primària anomenada “Qui veu el meu perfil?, la privacitat a Internet”. La xerrada, realitzada per personal de la Federació Unió Cívica de Consumidors i Mestresses de Casa de Catalunya (UNAE), ha consistit en una explicació pedagògica sobre les xarxes socials i el seu ús. En aquestes xerrades, a les que han assistit una gran quantitat d’ alumnes, s’han donat recomanacions per a una utilització segura i responsable de les xarxes.

D’altra banda, a l’Ateneu Gran, s’ha fet una altra xerrada anomenada “El subministrament elèctric a la llar”, impartida per personal de l’Associació MAP al servei de les persones que també ha provocat  un gran interès amb la participació de força públic.     

Al marge de la resta d’activitats previstes, l’Oficina Municipal d’Informació als Consumidors de l’Ajuntament de Mollet (OMIC) està oberta a la ciutadania per atendre-la a nivell d’informació, assessorament i reclamació, en horari de dilluns a divendres de 10 a 13 h.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *