Pimec Comerç i el Consell Comarcal crearan la Mesa de Shopping per al comerç de proximitat

El president de Pimec Comerç Vallès Oriental, Carles Gironès, i el conseller comarcal de Turisme, Isidre Pineda, han acordat donar el salt a la col·laboració publicoprivada amb la creació de la Mesa de Shopping. L’objectiu és que les associacions de comerciants de la comarca estiguin millor representades i tinguin la seva pròpia veu en totes aquelles iniciatives i propostes que, des dels diferents municipis, posin en funcionament per tal de dinamitzar el comerç de proximitat.

Imatge dels participants a la reunió. (Foto: Pimec)

Imatge dels participants a la reunió. (Foto: Pimec)

L’acord s’ha formalitzat en una reunió, celebrada a la delegació de Pimec Vallès Oriental, que també ha comptat amb la participació d’Esther Garcia, cap de l’Àrea de desenvolupament local del Consell Comarcal, Joan Carles Basi, delegat territorial de Pimec Vallès Oriental, i d’un nodrit grup de comerciants de diferents associacions de la comarca.

Es plantegen diferents accions de promoció com els Open Nights o les fires monogràfiques, que es podran consultar dins la plataforma digital específica del consell comarcal www.turismevalles.com. Les associacions de la Mesa de Shopping tindran el seu propi espai en aquest portal, on també es comentaran les accions més rellevants de cada municipi relacionades amb el petit comerç.

Un dels objectius principals de l’estratègia de promoció i comunicació de Turisme Vallès és fer del nou portal web www.turismevalles.com una eina de comunicació, promoció i comercialització, que permeti al sector turístic i comerç de la comarca la transmissió multidireccional de la gran varietat d’informació i oferta turística i de compres del Vallès Oriental.

La nova plataforma compta amb dues grans parts. D’una banda, la promoció i la comunicació dels diferents recursos turístics del Vallès Oriental, i de l’altra, la comercialització, a través de l’agència de viatges del Grup Sagalés Viatges Plus, de recursos, activitats comercials, propostes i experiències que es realitzin a la comarca. Actualment la plataforma compta amb més d’un centenar de propostes i experiències turístiques destinades a diferents públics: famílies, parelles, sèniors i grups d’amics.

El president de Pimec Comerç Vallès Oriental s’ha mostrat satisfet de “donar l’oportunitat als comerciants que iniciïn una nova experiència empresarial i desenvolupin nous canals de promoció de les seves activitats, com a mitjà complementari a la seva botiga física”. De la seva banda, el conseller de Turisme ha valorat “molt positivament la iniciativa i ha animat als comerciants la seva integració en aquest projecte, per tal de dinamitzar el gran potencial d’opcions de compres de qualitat que els diferents municipis ofereixen, a través del seu comerç de proximitat”. Així mateix, ha destacat que “la col·laboració publicoprivada és essencial per potenciar els recursos propis del territori”.

A la reunió han participat associacions de comerciants de la Llagosta, Montornès, Parets, les Franqueses, Gran Centre Granollers, la Garriga, Santa Eulàlia de Ronçana, Caldes de Montbui, el Gremi d’Hostaleria i Turisme i l’Associació Catalana de Vending.

One Response to Pimec Comerç i el Consell Comarcal crearan la Mesa de Shopping per al comerç de proximitat

  1. facebook face 24/09/2015 at 18:43

    Molt bona iniciativa per ajudar al petit comerç.. Enhorabona !!!

    Respon

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *